Prawdziwa podróż odkrywcza nie polega na szukaniu nowych lądów, lecz na nowym spojrzeniu.



"Prawdziwa podróż odkrywcza nie polega na szukaniu nowych lądów, lecz na nowym spojrzeniu."


Marcel Proust

Tuesday, October 9, 2012

A beautiful house with two cows:-)

Piekny, przeszlo stuletni, bialy dom tonacy w roslinnosci na trasie Kolombo- Kandy.  Nie moglam go ot,  tak po prostu minac. Pokusilam sie o pare kadrow, w ktorych utrwalila sie rowniez urocza, mloda rogacizna pasaca sie w ogrodzie:-) 


 Fragment hustawki z motywem glowy konika.




Harmonie calosci psuly tylko jakies stare powloki po beczkach walajace sie po trawie..


14 comments:

  1. To ja poproszę jedne taki + służbę, ni i to bydło tez może być:-) Proszę dostarczyć do Wrocławia:-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nawet ogrodnik by sie znalazl do kompletu:-))

      Delete
  2. Moje zdanie już Znasz :) urocze zdjęcia - będę monotematyczna:) i proszę Pozdrów od mnie Sri Lankę jeżeli Możesz? :) miłego dnia

    ReplyDelete
  3. nie dziwię Ci się, nie wiem czy bym się oparła tej huśtawce :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiesz, ja sobie tak chodzilam po tej posesji, bez pozwolenia..podejrzewam, ze wlasciciel ucial sobie drzemke w tym czasie, na moje szczescie;-))

      Delete
  4. W pierwszej chwili chciałam napisać jak Anka, ale ...przyszło otrzeźwienie - KTO BY SPRZĄTAŁ?;))
    Ale na wakacje bym pojechała;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masz racje- chalupe o tych gabarytach sprzata sie caly dzien!Ale tutaj jest od tego sluzba- o tym w osobnym poscie napisze:-))

      Delete
  5. Piękny dom, lubię duże domy a ten pewnie jeszcze ma swój klimat...

    ReplyDelete
  6. Wspaniały blog! Obejrzałam wcześniejsze posty, ale wiem, że w wolnej chwili wrócę i przeczytam wszystko dokładnie :) Dziękuję za piękną, wirtualną wycieczkę :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Witaj Wiesiu:-) Ciesze sie, ze do mnie zajrzalas. Pozdrawiam!

      Delete
  7. dom ............. przepiękny !!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...